מהם השאלות הנפוצות של העובדים לפני הקורס?

להכרות עם שיטת EFCT שהכינה פתרונות לאתגרי הלמידה הקבועים לחצו כאן >>

מתכננים קורס אקסל לעובדים?
חשוב לכם להעניק להם הדרכה אפקטיבית עם תוצאות לאורך זמן?
עובדים רבים מארגנים את הרשימות שלהם באקסל כבר שנים רבות,
הם אף פעם לא למדו אקסל בצורה מסודרת,
לכן הם מבצעים את הפעולות הנדרשות בתהליך ידני, ארוך ומסורבל,
הם מגיעים לתוצאות שהם צריכים בסופו של יום,
אך הרבה זמן עבודה יקר מתבזבז על עבודה ידנית – שחייבת להיות מיותרת!

אז לכן העובדים מעריכים את הקורס שאתם מעניקים להם,
בקורס אקסל הם מקבלים ידע באקסל בצורה מסודרת, מובנת ויסודית.
במהלך הקורס הם מגלים פתרונות רבים לבעיות שיש להם בקבצים שלהם –
הם מולהבים מהפתרונות העוצמתיים שיש לאקסל להציע להם
וכבר במהלך הקורס נהנים מעבודה יעילה ואפקטיבית באקסל.

אז החלטתם להעניק לעובדים קורס אקסל – עשיתם צעד ראשון חכם!
כדי לקבל תוצאות מעולות מההשקעה שלכם –
חשוב שההדרכה תיתן מענה לבעיות והצרכים של העובדים בשטח!!

בהדרכות הרבות שביצענו במשך השנים בחברות גדולות ובארגונים
שמענו מהעובדים אמירות קבועות על בעיות איתם הם נתקלים – הכנו פתרונות אפקטיביים –
וכבר שנים שאנו מעניקים קורסי אקסל אפקטיביים המובילים לתוצאות מעולות לאורך זמן!

אז כאן נפרט את הבעיות ששמענו מהעובדים – ונציג את הפתרון האפקטיבי לבעיה –

“אני עושה כמו תוכי מה שאמרו לי ולא מבין,
לכן אני לא יכול לסדר את הקבצים שלי באקסל”

חשוב לפעול באקסל מתוך הבנה ולא לבצע טכנית את הפעולות,
לכן חשוב שההדרכה תועבר ע”י מדריכים בעלי יכולת הדרכה מובהקת
ויכולת להסביר את החומר הנלמד בצורה פשוטה, ברורה ומדויקת.
חשוב במהלך ההדרכה לשלב תרגילים מאתגרים –
כדי לראות שהעובד מיישם בקלות את מה שלמד גם בקובץ חדש ואחר.
חשוב במהלך התרגול – לתת מענה אישי לכל עובד,
כי כל אחד יש לו חשיבה לוגית שונה – הסבר שמתאים לאחד לא יובן בצורה מלאה אצל השני,
לכן כשלמדריך יש זמן ויכולת לעבור בין העובדים במהלך התרגול –
הוא יכול לתת דיוקים בהסבר לכל עובד בהתאם להבנה שלו.
כך שזמן התרגול חשוב ומשמעותי, מניסיון רב, ראינו שלאחר 3 שעות של למידה –
אין לעובדים כבר יכולת לעכל עוד מידע, מה שגילינו זה היה מדהים
הוספנו שעה רביעית נוספת בה היה תרגול בלבד על קבצי אקסל מגוונים,
העובדים שיתפו פעולה וקיבלנו פידבקים מעולים –
לעובדים זה נותן המון בטחון כי אחרי שהם מתפעלים את הידע מספר פעמים על קבצי אקסל מגוונים –
הידע מוטמע להם בצורה יסודית ומאפשר להם ללכת וליישם את הנלמד מחר בעבודה.
השעה הנוספת של התרגול גם מאפשרת למדריך – לעבור בין העובדים,
לתת מענה ודיוק לכל אחד ולוודא שכל עובד מרגיש בטחון עם החומר החדש שלמד.

“איך אני אזכור את החומר? אני רוצה שהכל יהיה לי כתוב מסודר”

זה הדבר העיקרי שמטריד את העובדים שבאים לקורס, בשיעור הם מבינים הכל
אבל מפחדים מה יהיה אחרי השיעור, כי אם לא מיישמים את החומר החדש לאחר הקורס –
מה שקורה זה שהעובד יודע שיש פתרון באקסל שהוא למד בקורס – אבל הוא לא יודע איך לבצע.
לכן חשוב שיהיה לעובד סיכום טכני שמפרט לו את תהליך הביצוע של הנושאים שלמד,
לכן חוברת סיכום היא קריטית לקבלת תוצאות מהקורס לאורך זמן.
חשוב שהחוברת תהיה כתובה בשפה מעשית, מדוברת, וברורה.
חשוב לעבוד במהלך הקורס יחד עם החוברת, כך העובד בטוח שכל נושא חדש שנלמד –
מסוכם ומאורגן לו בחוברת – מה שיאפשר לו אחר כך במשרד להיזכר בדרך הטכנית בקלות.
מה עוד, שהחוברת המוכנה – חוסכת זמן משמעותי בהדרכה כי לא עובר זמן על לשבת ולסכם,
אלא זמן ההדרכה מוקדש להבנה יסודית של החומר ולתרגול רב.

בנוסף, מה שהוספנו לחוברת ההדרכה – זה דף מרכז את כל הפעולות הטכניות בקצרה –
כך העובד מדפיס לו דף אחד – תולה במשרד –
ותוך כדי העבודה מציף בדף כדי לזכור איך עושים מבלי לדפדף בחוברת הסיכום…

בנוסף, אם מעניקים לעובד חוברת סיכום בפורמט PDF זה מאפשר לו לפתוח את הקובץ –
להפעיל בו חיפוש לפי הנושא הנדרש וברגע אחד למצוא את הפתרון בתוך החוברת הגדולה.

כך כשהעובדים מקבלים חוברת מושקעת ויסודית –
זה מעניק להם בטחון ויכולת ליישם את הנושאים שלמדו לאורך זמן.

“עשיתי קורס אבל שכחתי, אם אני לא יתרגל כל יום החומר ייעלם לי”

העובדים באו לקורס במטרה לקנות ידע שיאפשר להם לייעל את העבודה באקסל בקלות,
אבל לאחר שנגמר הקורס ועובר זמן, העובד עלול לשכוח
איך עושים ומרגיש מתוסכל שלא יצא לו שום דבר מהקורס, הוא לא זוכר כלום וצריך ללמוד שוב…
יש עובדים שקל להם לרענן את החומר עם חומרי סיכום כתובים,
הבעיה בחומרי סיכום שהעובד לא תמיד מוצא את הפקודה מהדף סיכום באקסל
לכן יש עובדים שמעדיפים סרטון מסכם לחזרה ורענון של החומר הנלמד,
הסרטון מאפשר לעובד בכל זמן שצריך – לצפות שוב בהדרכה –
לרענן את החומר ומיד ליישם את מה שלמד את קבצי האקסל בעבודה.
כך שאם רוצים לקבל תוצאות מהקורס לאורך זמן –
חובה להעניק לעובדים סרטוני ריענון קצרים וממוקדים
גם חשוב שהסרטונים יהיו קצרים וממוקדים ולא הקלטה שלמה של שיעור,
כי אם העובד יקבל הקלטה של שעתיים מהשיעור –
זה פחות אפקטיבי כי יקח לו זמן למצוא את התשובה בתוך הסרטון.
אבל אם יש לעובד גישה לתכנים שנלמדו במקום מסודר –
תצוגת הסרטונים נוחה ויעילה – כך שבמספר דקות העובד יוכל לרענן בקלות את מה שלמד בקורס מזמן.
כשנדרש לו ריענון בנושא מסוים – הוא נכנס לסרטון המבוקש בקלות ותוך 5 דקות מקבל את התשובה.

“יש אפשרות לשאול אותך שאלות? “

השימוש העיקרי של העובדים בנושאים שלמדו – זה על הקבצים השוטפים שלהם בעבודה.
מה שקורה זה, שהם מגיעים לקבצים,
מתחילים ליישם את הדברים ונתקלים בבעיות מסוימות שלא נלמדו בקורס.
האקסל הוא ים של ידע והתכנים שנלמדו בקורס
מקיפים את הנושאים החשובים והשימושיים ביותר לכל עובד באקסל.
לכן כדי להגיע לתפוקת עבודה גבוהה –
חשוב לשלב מענה וליווי אישי לעובדים על הקבצים שלהם –
המענה הנוסף יכול להינתן טלפונית, במייל או בשליטה מרחוק-
כך בזמן קצר וממוקד מעניקים לעובד פתרונות מותאמים אישית לקבצים שלו בעבודה.
כך שמענה אישי לכל עובד – מעניק תוצאה מושלמת להשקעה שלכם בקורס!

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed 

אשמח לתת לך התאמה מלאה

רוצה לדעת אם הקורס מתאים לך? רוצה לקבל עוד פרטים והתאמה אישית?
רוצה לקבל הצעת מחיר לאישור?
אשמח לשמוע אותך ולתת לך מענה מדויק ומותאם אישית אליך :)